Cookies op Giga Meubel. Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website in volle glorie wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Dat doe je door op 'Oké' te klikken. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies..

Stoel

Levertijden

Levertijden

Bij een winkel zoals Ikea kun je een meubel uitzoeken en vervolgens meteen meenemen. Wij zouden je natuurlijk het liefste hetzelfde bieden, maar bij een meubelspeciaalzaak zoals Giga Meubel is dit helaas niet mogelijk. Wij hebben een ruim assortiment aan diverse meubelen, zodat iedereen precies kan vinden wat bij hem of haar past. Om onder andere deze reden kunnen wij helaas niet alle producten op voorraad hebben in ons distributiecentrum.

Veel van onze producten komen uit Azië, waar de nasleep van COVID-19 het grootst is en dit de productieprocessen heeft verstoord. Momenteel zijn wij, samen met onze leveranciers hard aan het werk om de achterstanden die als gevolg van de pandemie zijn ontstaan in te halen en alles weer op orde te krijgen.  

Achter de schermen werken wij allemaal hard om jou en al onze andere klanten zo snel mogelijk een mooi meubel te leveren. Als klant verricht je natuurlijk het harde werk van uitzoeken, bestellen en wachten, bij ons zitten hier nog een aantal stappen omheen.

Nadat je als klant een bestelling hebt geplaatst, wordt de order bij ons verwerkt. Als het product niet op voorraad is, bestellen wij dit bij de leverancier. Nadat dit is gebeurd informeren wij jou over de verwachte levertijd van je product. Zodra het artikel in ons magazijn is binnengekomen, bieden we je via mail de mogelijkheid om een leverdatum in te plannen. De verwachte levertijd is niet alleen afhankelijk van ons, maar ook van onze toeleveranciers. 

Verwachte levertijden
Op de productpagina vind je de status van elk product. De status kan verschillen van: op voorraad, op voorraad bij leverancier, in bestelling, niet op voorraad en leverdatum vanaf week 'x' of 'datum'. In het overzicht hieronder zie je wat elke status betekent. Het kan zijn dat een product eerder leverbaar is dan staat aangegeven. We doen ons best om producten zo snel mogelijk te leveren.

Op voorraad: Direct leverbaar

Ons streven is om binnen 2 weken te leveren. Pakketservice leveren wij binnen 1 werkdag. Grote items kan je direct zelf inplannen voor levering en zal door onze eigen bezorgdienst geleverd worden of doormiddel van dropshipping. 

In bestelling:

Het product is opnieuw besteld en kan verschillende levertijden hebben. Indien er een geschatte leverdatum bekend is zal deze achter 'in bestelling' weergegeven worden.

Niet op voorraad:

Het product is momenteel niet op voorraad.

Na het afronden van de bestelling nemen wij contact met je op via de e-mail. Je kan zelf kiezen voor de gewenste afleverdatum. Wij geven per e-mail een tijdsindicatie van levering door.

Hoe vervelend het ook is, hopen we dat je begrijpt dat wij er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Mocht je nog vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen. Wij staan met liefde voor je klaar.