Retour & Klachtafhandeling

Twijfel je over je aankoop of ben je niet helemaal tevreden? Geen zorgen, bij Giga Meubel loop je geen enkel risico. We helpen je graag verder.

Retourneren

Voor elk product geldt een bedenktijd van 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag dat je bestelling is geleverd. We adviseren om de originele verpakking en verzenddoos voorzichtig te openen – je hebt deze nodig als je het product terugstuurt.

Retourvoorwaarden:

  • Meld je retour aan via ons retourportaal.

  • Het product moet in nieuwstaat zijn, zonder gebruikssporen.

  • Verpak het product in de originele verpakking en zorg voor stevige bescherming.

  • Schrijf niet op de doos en gebruik alleen transparante tape. Tape op het product zelf kan (lak)schade veroorzaken.

  • Retourzendingen mogen alleen naar ons distributiecentrum worden gestuurd.

  • Je bent verantwoordelijk voor de retourzending totdat deze bij ons is aangekomen. Bewaar daarom je track & trace of verzendbewijs goed.

Retouradres:
Giga Meubel Distributiecentrum
Gelreweg 58
3771 AL Barneveld

Retourkosten

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Voor kleinere pakketten kun je zelf een verzenddienst kiezen. Voor grote producten kun je kiezen voor onze afhaalservice (tegen betaling) of het zelf terugbrengen naar ons distributiecentrum. Let op: retourneren van grote producten kan alleen op afspraak en tijdens onderstaande tijden:

Maandag t/m vrijdag
08:00 – 12:00 uur & 13:00 – 16:00 uur

Richtprijzen:

  • Pakketdienst: €9,50 per label*

  • Afhaalservice: €75,-*

* Let op: dit zijn richtprijzen. De exacte kosten hangen af van formaat en gewicht van het product.

Via deze linkjes vind je snel een verzendpunt bij jou in de buurt:
PostNL | DPD | DHL

We verzoeken je vriendelijk om het product in originele staat te retourneren. Als hier niet aan wordt voldaan, kunnen wij de retour helaas niet accepteren en zijn de kosten voor de klant.

Terugbetaling

Zodra we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, storten we het betaalde bedrag binnen 10 werkdagen terug op je rekening.

Houd er rekening mee dat je betalingsverplichting blijft gelden tot de retour is ontvangen en verwerkt.

Twijfel je of jouw retour aan de voorwaarden voldoet? Neem gerust contact met ons op. We denken graag met je mee.

Klachten? Laat het ons weten

We besteden veel zorg aan elke bestelling. Heb je toch een klacht of opmerking? Laat het ons weten – we helpen je graag verder.

Je kunt een klacht tot uiterlijk 5 werkdagen na levering aan ons melden.
Stuur je klacht per e-mail naar: klantenservice@gigameubel.nl