Cookies op Giga Meubel. Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website in volle glorie wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Dat doe je door op 'Oké' te klikken. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies..

Stoel
Nieuws 26 oktober 2022

Bestellen bij Giga Meubel

Door A photo of Giga Meubel Giga Meubel  van Giga Meubel

Als je het item van je dromen hebt gevonden is het dan eindelijk tijd om te gaan bestellen. Maar misschien vind je het fijn om eerst te weten hoe het bestelproces bij Giga Meubel eraan toe gaat. In deze blog leggen wij het aan je uit. 

Winkelwagen

Op het moment dat je de artikelen naar wens hebt gevonden en je hebt besloten om deze te bestellen, plaats je ze in de winkelwagen. Let op: artikelen die in je winkelwagen staan zijn niet gereserveerd.

Betaalmogelijkheden

Bij het plaatsen van een online bestelling hebben wij verschillende mogelijkheden om online te betalen. Je kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden: iDEAL, Giropay, Bancontact, SOFORT Banking eCommerce, SprayPay, Riverty, in3, Klarna en Visa/Mastercard. Als je kiest voor een betaling met In3 betaal je het bedrag in drie termijnen. Bij de bestelling betaal je het eerste bedrag, na 30 dagen betaal je het volgende deel en na 60 dagen betaal je het laatste deel. Er zit geen rente over de In3 betaling. Voor bedrijven is het mogelijk om op factuur te kopen. Bij bestellingen van € 500,- of meer is het mogelijk om 10 procent van de bestelling aan te betalen. Als je hier gebruik van wilt maken, stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice met jouw gegevens. 

Afspraak inplannen

Zodra jouw artikel op voorraad is, ontvang je van ons een e-mail met een link waarbij je jouw voorkeur van jouw bezorgmoment opgeeft. Daarna ontvang je een bevestiging van jouw voorkeur met daarbij een ruime tijdsindicatie. De avond voor levering (rond 20:00 uur) ontvang je van ons opnieuw een mail ter herinnering met daarin een tijdsindicatie van één uur. Let wel op: de aangegeven tijd blijft een indicatie en kan dus afwijken! Dit is onder andere afhankelijk van de verkeersomstandigheden. 

Nu bestellen, later leveren

Weet je nu al dat je over een jaar nieuwe meubelen wilt hebben? Bijvoorbeeld omdat je over een jaar gaat verhuizen? Dan kun je ervoor kiezen om de bestelling nu al te plaatsen en de bezorging in te plannen op de datum die voor jou het beste uitkomt. Zo weet je zeker dat het item van je dromen aankomt op het moment dat jij wilt. 

Bezorgkosten

Bij een bestelling vanaf 100,- betaal je bij ons geen verzendkosten. Plaats je een bestelling onder de €100,- dan betaal je in Nederland €8,95 en in België €12,- verzendkosten.

Levertijden

Als een product op voorraad is streven wij ernaar om deze zo snel mogelijk bij jou thuis te hebben, vaak betekent dit dat je de volgende werkdag of dezelfde week nog kunt genieten van je nieuwe meubel. Pakketservice leveren wij binnen 1 werkdag, maar hierin zijn wij wel afhankelijk van PostNL en DPD. Grote items kan je direct zelf inplannen voor levering en zal door onze eigen bezorgdienst geleverd worden of doormiddel van dropshipping. Voor meer informatie over onze levertijden verwijzen we je door naar deze pagina.

Hoe worden producten geleverd?

Onze eigen meubelen worden grotendeels in één stuk geleverd, denk bijvoorbeeld aan onze kasten of tv-meubelen. Geen ingewikkelde bouwpakketten dus! De eetkamertafels en -stoelen moeten nog wel gemonteerd worden. De grote items worden met onze eigen bezorgservice bij jou thuis gebracht. Voor kleinere items maken wij gebruik van de pakketdiensten DPD, Packs en PostNL. 

Retourneren

Als je je bedenkt en een item terug wilt sturen heb je bij Giga Meubel 10 werkdagen bedenktijd. Als een artikel beschadigd is heb je 5 dagen reclamatietijd, binnen deze 5 dagen moet de schade worden gemeld. De eerste dag gaat in op het moment dat je het product binnenkrijgt. Het is belangrijk dat je de originele verpakking in nette staat bewaart, omdat de items in de originele verpakking geretourneerd moeten worden. Kleine pakketten kun je zelf gemakkelijk met een pakketservice naar keuze retourneren, dit kost vaak €5,- à €6,-. Grotere pakketten kunnen tegen een vergoeding van €50,- tot  €75,- opgehaald worden door onze eigen bezorgservice.

Bestellen in België

Goed nieuws! Ook in België kun je de producten van Giga Meubel bestellen. Ook voor bestellingen uit België brengen wij bij besteding van €100,- of meer de producten gratis bij je thuis. Via de mail kun je vervolgens in overleg een bezorgafspraak inplannen. Pakketservice leveren wij binnen 1 werkdag, maar hierin zijn wij wel afhankelijk van PostNL en DPD. Grote items kan je direct zelf inplannen voor levering en zal door onze eigen bezorgdienst geleverd worden of doormiddel van dropshipping. Voor meer informatie over onze levertijden verwijzen we je door naar deze pagina.


Heb je nog vragen over ons bestelproces? Neem contact met ons op via de mail info@gigameubel.nl of bel ons op 035-8796032

Deel dit artikel

Laatste meubel trends, inspiratie & tips!